piątek, 5 sierpnia 2016

MORZE POMYSŁÓW NA BEZMIAR SZCZĘŚCIA




Czy tak naprawdę wszystko już było? Poradniki idealnych pań domu, matek, kucharek. Są nawet takie survivalowe - epidemie, zombie, koniec świata itp. Ale czy był już poradnik szczęścia? Zastanówmy się, czy istnieje w ogóle recepta na szczęście. Dla każdego z nas taka sama i niezmienna. Dopóki nie sięgnęłam po "Morze pomysłów na bezmiar szczęścia" nie wierzyłam w to.



"Często najlepsze rzeczy w życiu zdarzają przez pomyłkę. To dzięki pomyłkom trafiamy do miejsc, o których istnieniu nawet nam się nie śniło"


"Morze pomysłów na bezmiar szczęścia" to najmniej książkowa ze wszystkich książek na świecie: to przygoda, dużo uśmiechów, lustro, prezent, zeszyt i album w jednym. Ta książka to po prostu gwarancja dobrego humoru.



Książka zawiera:
10 całkowicie różnych rozdziałów
Wonderporady do wycięcia
Urocze naklejki
Zastrzyk dobrego humoru

Motywujące naklejki możesz przykleić wszędzie - na notes, kalendarz, zeszyt, a nawet czoło! Byle były zawsze przy tobie i dawały zastrzyk energii, były motywacją do działania!

Ta nietypowa książka wniesie w twoje życie wiele przydatnych rad. Gwarantuję Ci to! Dzięki tej książce dowiesz się, że pomyłki nie są wcale takie złe! Polubisz samego siebie i nauczysz się kochać swoje wady! Ta książka- nie książka sprawi, że poczujesz się wspaniale! 

Może potraktujesz tę książkę jako motywację do zmiany swojego życia? Może twoim sposobem będzie otwieranie jej każdego ranka na losowo otwartej stronie i wcielanie w życie znajdującej się tam rady, pomysłu, przemyślenia?


Za możliwość odkrycia bezmiaru pomysłów na bezmiar szczęście dziękuję



13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa propozycja :) Świetna grafika i całe szczęście, nie trzeba jej niszczyć. Ciekawa jestem czy na mnie też miałaby taki motywujący wpływ.
    P.s. drugie zdjęcie przydałoby się większe, bo chciałam je zobaczyć, ale nie dao się zbliżyć.

    (pozdrawiam z KRK) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam problemy z tymi zdjęciami i w ogóle z dodaniem recenzji... :) Po kliknięciu w nie robi się duże - przynajmniej u mnie. Jeśli nie działa, a nadal jesteś ciekawa to jest wstawione na instagramie - www.instagram.com/ksiazkomaniacy

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zwykle mam problem z takimi "książkami". No niby to takie fajne, ale z drugiej strony nie do końca do mnie przemawiają te wszelkiego typu poradniki, jak to dzięki nim powinnam zmienić swoje życie. :D
    Pozdrawiam,
    A.

    http://chaosmysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawa książka :) wydaje mi sie, że każdy coś znajdzie dla siebie :) inspiracji nigdy nie za wiele :)
    To prawda trzeba siebie pokochać i wybaczyć swoje niedociągnięcia, błędy, wady :) w końcu kto jak nie my sami może siebie kochać najmocniej? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To rzeczywiście bardzo nietypowa książka. Może się na nią skuszę w wolnej chwili.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie słyszałam o tej książce a wydaje się naprawdę ciekawa i motywująca. Kiedyś z pewnością po nią sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak będę miała okazję to koniecznie kupie ten poradnik 😀 zobaczymy jaki wpływ będzie miał na mnie 😉

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka superaśna :) musze ja mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musze i ja koniecznie ją przeczytać, w wolnej chwili. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa książka, chyba się za nią wezmę :)

    http://oddychajaca-ksiazkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. To wydaje się być naprawdę ciekawie! Przepis na szczęście... myślę, że każdy powinien mieć własny! Można wspierać się takimi książkami, jednak należy obudzić w sobie twórcę i wykreować swoją własną historię!
    Świetna recenzja, naprawdę zgrabnie Ci wyszła...

    Pozdrawiam Cię gorąco,
    Isabelle West z Heavy Books (u mnie małe zmiany)

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka skradła moje serce <3 jest taka trochę w stylu okładek niektórych zeszytów.
    Sam środek z tego co piszesz także jest warty uwagi, ale nie wiem, czy się skuszę na zakup

    Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.