poniedziałek, 2 maja 2016

LABIRYNT NA CIEBIE POLUJE!!





"Labirynt na ciebie poluje" to kolejna, już część trylogii "Przebudzenie labiryntu". Grupa nastolatków, jest już wyczerpana walką, przemierzaniem coraz to nowych, całkowicie obcych im światów. Wierzą jednak, że w końcu odzyskają wolność. Jednak im dalej w nowe miejsca, tym gorzej. Zaczyna dopadać ich przeszłość. Nie usłana różami, ale koszmarna. Przerażające wspomnienia wywołują jeszcze większe stany lękowe niż dotychczas. Trauma i strach nie opuszczają ich ani na chwilę. Nie mają gdzie przed tym uciec, są bezsilni. Potworne urojenia dręczą ich na każdym kroku, są okropne, niczym sny na jawie. W obliczu strachu między nastolatkami zacieśniają się więzy. Przyjaźń przeradza się w miłość, która motorem, wolą walki.  Są gotowi na wiele poświęceń. Są w stanie poświęcić swoje życie, zdrowie, a nawet portal, bramę do kolejnego świata dla ukochanej osoby. 

Wiadomość, którą dostał jeden z nastolatków zaczyna spełniać się niczym przepowiednia. Przekonują się, że są niczym łańcuch, którego ogniwa są tak samo potrzebne. Bez pomocy i wiedzy jednego z członków grupy, drugi może sobie nie poradzić.  W gąszczu nieoczekiwanych zagrożeń zaprzyjaźniają się, darzą uczuciem, ale czy to ich nie zgubi...?


"Labirynt na ciebie poluje" to wspaniała kontynuacja! Książka równie dobra co poprzedniczka. Wspaniale trzymają w napięciu, tajemnicza i intrygująca.  Lekkość pióra autora książki zadowoli każdego czytelnika i zabierze w niezapomnianą przygodę. Tę książkę udało mi się przeczytać w niecałe trzy godziny ( z małymi przerwami), więc uwierzcie mi, że niesamowicie wciąga! Tym razem Rainer Wekwerth dużo bardziej skupił się na kreacji światów. Jak w poprzedniej części szczędził opisów, tak w tej nadrobił wszystko. Bogactwo w języku opisującym otoczenie, w którym znajdowali się bohaterowie, pozwoliło na jeszcze większe wejście w historię, poczucie strachu, może nawet utożsamienie się z bohaterami ?

Nie mogę doczekać się następnej części. Niesamowicie ciekawi mnie zakończenie tej historii, mimo że sama stworzyłam sobie odnośnie tego kilka teorii.. :) Mam nadzieję, że uda się przeżyć więcej niż jednej osobie.  

Liczę na to, że sięgnięcie po tę pozycję i będziecie bawić się przy niej równie świetnie jak ja! :)

Za możliwość lektury dziękuję

 

4 komentarze:

  1. Nie czytałam jeszcze pierwszej części, więc wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto nadrobić jeśli lubisz typowo młodzieżowe książki :)

      Usuń
  2. Czytałam pierwszy tom, ale wydał mi się zbyt przewidywalny. Jednak jak upoluję tę pozycję w biblitoece to może się skuszę ;)

    Bookeaterreality

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam pierwszego tomu :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.