poniedziałek, 27 sierpnia 2018

JAK TO SIĘ STAŁO, ŻE ZOSTAŁAM OPĘTANA?!




Iza, lat 19. Mistrzyni clickbaitów, za które powinnam kiedyś smażyć się w piekle. Oby nie. Jeśli jednak już tu jesteście - zostańcie ze mną na krótką chwilę. W tym poście chciałam Wam się po prostu pochwalić, że wywróciło mi oczy na drugą stronę i potrafię latać. Dzięki temu mogę śmiało konkurować z Regan albo dostać angaż w wysokiej klasy horrorze. Mam nadzieję, że marzenia jednak się spełniają i niedługo będę mogła pochwalić się czymś więcej niż szkłem wbitym w stopę w trakcie realizowania moich pomysłów... A pomysł ten rodził się w mojej głowie od bardzo dawna. Nie miałam jednak warunków ani kogoś, kto będzie miał na tyle umiejętności, by sprostać moim oczekiwaniom.



Domyślam się, że dla niektórych może to wyglądać zbyt przerażająco. Nie wiem, czy wiecie ile śmiechu było przy robieniu tych zdjęć. Chyba jeszcze żadna sesja nie sprawiła mi tyle frajdy! Okazało się, że jestem na tyle niewygimnastykowaną osobą, że zrobienie ze mnie opętanej graniczy z cudem. A jednak się udało! Planuję również stworzyć wpis ze zdjęciami zza kulis. Wtedy dopiero zobaczycie o czym mówię. 


Dajcie znać, czy podobają się Wam zdjęcia i czy chcielibyście zobaczyć tę ich śmieszniejszą wersję!


12 komentarzy:

  1. Pewnie że chcę więcej zobaczyć. :) Ale extra. Wpadnij i do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie się podobają i jestem ciekawa jak powstały :) a zobaczyć ich śmieszniejsza wersję? byłoby cieka odskocznią :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam kilka zdjęć na instagramie i te zza kulis mnie rozwaliły :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są obłędne! Z chęcią zobaczę te z zza kulis. Jakieś mignęły mi na IG i z chęcią zobaczę więcej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugie zdjęcie z tej serii (czyli w sumie 3 licząc od początku) podoba mi się najbardziej i gdybyś miała kiedyś wybierać, które wrzucić komuś jako groźbę, to weź te :D
    Pozdrawiam, Girl in books

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście czuję się przerażona xd To dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  7. Te zdjęcia są absolutnie genialne! Wyobrażam sobie ile było przy nich zabawy, więc chętnie zobaczę też śmieszniejszą ich wersję <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia są totalnie świetne! Raz też miałam podobną sesję o wdzięcznym tytule Zjawa, w starej fabryce w Warszawie, też było mrocznie. Z tą różnicą, że nie lewitowałam :D Mistrzostwo!

    Pozdrawiam!
    Ewa z www.mybooksandpoetry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham te zdjęcia!
    https://ksiazkioczamirudej.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że to zdjęcia z jakiejś profesjonalnej sesji. Jesteś mistrzynią! Aż przeszły mnie ciarki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :) zdecydowanie klimatyczne, aż włos się jeży

    OdpowiedzUsuń
  12. widać, zę lubisz takie klimaty i sprawia ci to frajdę ;)
    Pozdrawiam
    jeszczerozdzial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.