środa, 17 stycznia 2018

CZY HARRY'EGO POTTERA DA SIĘ NIE KOCHAĆ?




Treść Harry'ego Pottera z pewnością większość zna nas na pamięć, więc nie będę zanudzać przywoływaniem fabuły. Wiemy, że pojawią się tu dementory, a książka będzie jedną z mroczniejszych książek, jakie ukazały się w serii "Harry Potter". Przy okazji jest to jedna z moich ulubionych części. Nieco bardziej dorosła od poprzedniczek, a jednocześnie mniej dojrzała od tych kolejnych. Książka, w której dzieje się tak wiele, książka, w której ta magia jest już na nieco bardziej zaawansowanym poziomie. 

Treścią zachwycamy się już parę dobrych lat, ale te nowe wydania...cudo! Ilustrowane wydanie Harry'ego Pottera to gratka nie tylko dla fanów książek J.K. Rowling, ale i dla kolekcjonerów wyjątkowych wydań. Piękne ilustracje Jima Kaya oddają grozę
i tajemniczość treści, choć byłam nieco rozczarowana, że jest ich tak na dobrą sprawę...za mało. Za mało, bo są tak wspaniałe, że chciałoby się je oglądać bez końca. Dokładnie jest ich 115. Ilustracje są własną wizją Jima Kaya. Ilustrator nie posiłkuje się adaptacją filmową, a kreuje niemalże własne postacie i miejsca na podstawie opisów autorki. Piękne kolory, wspaniała interpretacja - no po prostu cudo, które musi dostać w swoje łapki każdy Potteromaniak! 


Jeśli kochacie Harry'ego Pottera to musicie mieć "Więźnia Azkabanu" w wersji ilustrowanej. To wyjątkowa pozycja, wręcz arcydzieło. Zachwyci każdego, nawet najbardziej wybrednego czytelnika. Książka, która łączy
w sobie magiczną treść i rewelacyjne ilustracje. Daje szansę na powrót do dzieciństwa w wielkim stylu. Rozkocha w sobie na nowo, sprawi, że rzesza fanów z pewnością się powiększy. Gorąco polecam. Tej pozycji nie może u Was zabraknąć. Będziecie zachwyceni tą kreską, tą treścią, tym połączeniem. Ja już nie mogę doczekać się, by uzbierać całą serię w tym wydaniu. Przepięknie wygląda na półce i jest dla mnie cudowną pamiątką, perełką, którą mogę się chwalić. Niech nie odstrasza Was cena tego wydania. Nie zapominajmy, że to twarda oprawa z obwolutą i duży format. Ten "Harry Potter" jest warty każdych pieniążków.


Za możliwość cudownej i przemagicznej lektury dziękuję



2 komentarze:

  1. Bardzo lubię tę część, chociaż nie jest to moja ulubiona. Książki muszę w końcu kupić! Tak, mówię to od miesięcy a jeszcze żadnej części nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tych wydań też jeszcze nie mam. Gdzie ja się uchowałam? Przecież to cudo! Lecę nadrabiać zakupowe braki.

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.