piątek, 14 sierpnia 2015

Girl Online !





"Marzyłam, żeby napisać książkę i nie mogę uwierzyć, że to marzenie się spełniło. Girl Online to moja pierwsza powieść i ogromnie się cieszę, że ją przeczytacie!"

Zoe Sugg czyli Zoella pisała opowiadania już od najmłodszych lat. Dziś jej blogi o modzie i urodzie śledzą rzesze fanów, a jej kanał   YouTube subskrybują miliony użytkowników.

"Na moim blogu jestem całkowicie szczera, jestem w stu procentach sobą - a czytelnikom chyba naprawdę się to podoba."


Czytaj więcej..

Penny Porter to bardzo skryta, mało pewna siebie, wyjątkowo niezdarna nastolatka, która swoimi sekretami dzieli się ze swoim jedynym przyjacielem Elliotem i sporą liczbą obserwatorów jej bloga. Penny, anonimowo pod nickiem Girl Online dzieli się swoimi wpadkami, małymi sukcesami, przeżyciami, a także atakami paniki, które prześladują ją od czasu wypadku samochodowego. 

"Myśli, że mam pchły i puściłam bąka! Zaczynam się modlić o meteoryt, który spadnie na naszą kawiarnię, albo o apokalipsę zombie - wszystko mi jedno, byle tylko Ollie zapomniał o tym, co właśnie się stało."

Jak się okazuje randkowanie wcale nie jest takie łatwe, a Penny jak na wyjątkową niezdarę przystało potrafi nieźle się wkopać.. :)
Katastrofa za katastrofą (pokazanie najbardziej znoszonych majtek jakie były w jej posiadaniu przed ponad połową szkoły ).. do czasu gdy matka dziewczyny dostaje propozycję wyjazdu z rodziną do Nowego Jorku. Penny nie tylko dostaje szansę żeby zapomnieć choć na chwilę o przykrych wydarzeniach..ale los daje jej szansę na poznanie kogoś wyjątkowego 


" Po co ktoś miałby zostawić bombę przed moim pokojem? (...)
Nie wiem. Może nie ty jesteś prawdziwym celem zamachowców. Może wybrali Twój pokój losowo."

Pakując walizki przed wyjazdem Penny nie spodziewała się, że spotka swoją bratnią duszę i punkt zwrotny.

Czy Noah skradnie serce Penny?
Jaki sekret skrywa Noah?
Czy związek miałby szansę przetrwać przez taką odległość?



Sięgnij po Girl Online! :)

Książka o zwykłej nastolatce, ukazująca trudy dorastania : miłość, przyjaźń i masę problemów. Dzięki niej odkryłam, że problemy innych czasem mnie bawią, dalej nie wiem, czy to do końca w porządku, ale tak było w trakcie czytania. Książka lekka, łatwa i przyjemna i jak już Wam trochę naświetliłam prześmieszna. Książka została przeze mnie po prostu pożarta.. siedziałam do 1:20 żeby skończyć - miałam tak chyba drugi raz w życiu - to coś znaczy.  Po wielu cięższych książkach przeczytanie Girl Online było dla mnie niesamowitą rozrywką. To idealna pozycja na letnie, gorące dni
A jakie są Wasze wrażenia po przeczytaniu książki Zoe? 

Za uśmiech nieschodzący mi z twarzy w trakcie lektury dziękuję Wydawnictwu Insignis.

11 komentarzy:

  1. Chyba jednak mam chętkę na tę książkę :D

    http://suomianne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo dobrego o tej powieści i bardzo chciałabym ją przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele razy słyszałam o tej książce ,jednak nie mogę sie przemóc ,żeby ją przeczytać. To po prostu nie moje klimaty ,jednak cieszę się ,że tobie się spodobała :D Zapraszam do siebie za niedługo kolejne recenzje.
    Pozdrawiam Magic Rose

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Łatwa do czytania, gorzej z fabułą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie jestem świeżo po przeczytaniu. Myślałam, że to będzie tania love story o nastolatkach. Tymczasem naprawdę problemy młodzieży zostały opisane genialnie. Do tego wygląd i oprawa graficzna sprawiły że czułam się jakbym czytała bloga. Polecam

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dawna zamierzam zabrać się za tę książkę , ale zawsze spodoba mi się przy zamówieniu coś innego :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam na swojej półce tą książkę , ale nie miałam jeszcze okazji jej przeczytać;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciągle zastanawiam się, czy warto ją przeczytać ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Po książkę raczej w najbliższej przyszłości nie sięgnę :) Sądzę, że warto, ale jak na razie mam mnóstwo lepszych pozycji do przeczytania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaczęłam ją czytac w aplikacji Wattpad i bardzo przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.