poniedziałek, 27 lipca 2015

Krzysztof Petek "Tajemnica deszczowej nocy"
 
Tytuł: Tajemnica deszczowej nocy
Autor: Krzysztof Petek
Liczba stron: 159
Wydawnictwo: Siedmioróg
Seria: Porachunki z Przygodą


Krótko i na temat bo i książka jest krótka:)
Akcja książki toczy się w Borach Tucholskich - na obozie harcerskim. Głównym bohaterem jest Jajco, który musi pogodzić pragnienie zdobywania odznak z uczuciem do Marty co wcale nie jest takie proste.

Nieoczekiwane zmiany zachodzą, gdy uciekinierzy z więzienia napadają na obóz. Mogłoby się wydawać, że będzie to niezły kryminał, a może nawet horror? Nie spodziewajmy się jednak rzezi, hektolitrów krwi i zbiegłych morderców. Gdy okazało się, że nie to czeka na mnie w tej książce jako miłośniczka wyżej wymienionych tematów byłam bardzo zawiedziona.
Więcej jest "humoru" niż dramatu - jak dla mnie to nie za dobrze.


"Tępe, nieheblowane kaloryfery! Jeszcze się wam odwdzięczę, jak pragnę zakwitnąć." - tutaj jestem zmuszona przyznać..bardzo oryginalny sposób żeby kogoś obrazić.:D Kto tak mówi? Łapka w górę!  Sama na to jeszcze nie wpadłam, ale podobno.. człowiek czytając wiele się uczy. 
Myślę, że książki z tej serii będą do siebie mimo wszystko podobne, dlatego już po nie sięgnę. Mój poziom czytelnictwa jest trochę wyższy, a ta książka jest raczej przeznaczona dla młodzieży poniżej 15 lat. Nie ma ani jednej mocnej, brutalnej sceny a historia napadu więźniów na obóz jest dość interesująca, przyznaję, musiałam przeczytać do końca żeby dowiedzieć się jak to się skończy.

10+ polecam !
15+ nie polecam  


Za możliwość zrecenzowania książki dziękuję wydawnictwu Siedmioróg.
Jeżeli ktoś ma chęć na zakup książki zapraszam na stronę wydawnictwa : http://siedmiorog.pl/

2 komentarze:

  1. Hmm... Mam mieszane uczucia ;) Ale może i tak zapoznam się z tą książką? ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie podoba mi się okładka. Niezbyt zachęcająca. Ale, że książki nie ocenia się po okładce to z chęcią przeczytam i wtedy będę mogła powiedzieć czy treść jest fajna czy też nie :)

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.