poniedziałek, 5 marca 2018

CHCESZ POCZUĆ SIĘ JAK UCZEŃ HOGWARTU?! NADCIĄGA SOWIA POCZTA!





CO TO TAKIEGO TA SOWIA POCZTA? CO TO ZA WYNALAZEK?

Moi kochani! Sowia Poczta to coś, co wymiata. Coś, czego pozazdrości Wam każdy - nie tylko książkoholik. A dlaczego to tak? A no dlatego, że Sowia Poczta to nie tylko boxy związane
z książkami. Niech Was nie zmyli nazwa nawiązująca do "Harry'ego Pottera"! To pudełka-niespodzianki, które zawierają różne cuda.

JAKIE BOXY MOŻNA ZAMÓWIĆ?

* Box biznesowy
* Box fantastyczny
* Box romantyczny
* Box magiczny
* Box dla odważnych (ten również mnie ciekawi!)
* Box pielęgnacyjny

Do wyboru do koloru, prawda?! :)

W zależności od tego jaki rodzaj boxu zamówisz będziesz mógł cieszyć się innymi gadżetami. Co zawierają inne boxy - pojęcia nie mam! Nie no, widziałam je u innych i są super, ale ja pochwalę się zawartością boxa, którego tematyka urzekła mnie na tyle, że zapragnęłam go mieć. A więc, usiądźcie wygodnie - otwieramy box magiczny!

UWAGA, UWAGA! - TRZYMAJCIE SIĘ MOCNO! - OTWIERAMY!




Zawartość boxa magicznego: 

*książka "Harry Potter. Podróż przez historię magii"
*maskotka Harry Potter od Fesswybitnie
*przypinka Harry Potter od Fesswybitnie

*karty do gry prosto z Hogwartu

*magiczna zakładka do książek 

*firmowa sówka naklejka 


PRZEMIESZANIE Z POMIESZANIEM, CZYLI CO JEST PLUSEM I MINUSEM JEDNOCZEŚNIE

Od zawsze podobał mi się pomysł na takie tematyczne pudełka. Jednak ma to swoje plusy
i minusy.

1) Jeśli kupujesz dużo książek może zrobić się mały dubel. W Sowiej Poczcie jest o tyle dobrze, że książkowa zawartość nie jest żadną tajemnicą. Mole książkowe mogą kupować bez obaw! 
2) Coś, czego nienawidzę, a jest nieuniknione. SPOILERY. O cholibka, ależ to paskudztwo! Cieszyłam się, że zawartość boxa będzie mi nieznana i Sówka będzie niespodzianką, ale jak powszechnie wiadomo - życie bywa bardzo niesprawiedliwe. Jestem studentką no i zanim zdążyłam wrócić do domu, by otworzyć paczkę... zobaczyłam jej zawartość na instagramie. FUUUUU!
3) Zawartość boxa dla jednych może być niespodzianką, ale dla innych wielkim rozczarowaniem. Pieniążki małe nie są, więc naprawdę warto się zastanowić, czy warto dokonać zakupu i później paskudnie narzekać wszędzie, gdzie się da!

MOJE WRAŻENIA

Wszystko, co mogłam na ten temat napisać już napisałam. Ale... no właśnie, ale. Podsumowania mają to do siebie, że skrobnąć coś trzeba. Napiszę więc krótko i na temat. Box magiczny był dla mnie fajną niespodzianką, choć nie ukrywam, że tworząc takie pudełka celowałabym w jeden gadżet, który byłby praktyczniejszy od reszty. Wybór książki - ekstra! Przy tej premierze wybór nie mógł przecież paść na coś innego. Ta pozycja pasuje do pudełka jak ulał. 

Jeśli lubicie niespodzianki i nie boicie się podjąć ryzyka to nie macie na co czekać - zapisujcie się na kolejny box. Nie będziecie żałować. 


PODEJRZYJ SOWĘ - KLIK

11 komentarzy:

  1. cudne dodatki z Harry'ego, chętnie bym je przygarnęła :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo czarujące pudełko, muszę przyznać. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Boxy są świetną sprawą, tylko że nie dla mnie, bo jedynie książka jest najbardziej "przydatna". Ja nie zbieram żadnych gadżetów, ani różnego rodzaju zakładek czy innych rzeczy, więc nie opłacałoby mi się wydawać tyle pieniędzy. Szczególnie, że wolę za te pieniądze kupić same książki w księgarni. Jednak dla fanów i zbieraczy wszelkiego rodzaju gadżetów, to fajna sprawa :) Chociaż i tak uważam, że zdecydownie za drogie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie zobaczę :). Mam nadzieję, że w rozsądnej cenie. Za mało jest polskich boxów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... Cena w stosunku do zawartości biorąc pod uwagę ilości hurtowe - jest ok, ale mogłoby być dużo lepiej. Ale dobrze, że się ruch tu robi. Jak oglądam czasami pełne cudów zagraniczne, to aż kusi - a tu np. dowóz tylko wewnątrz Stanów ;/.

      Usuń
  5. Ja mam na oku inny box z Harrego Pottera, koszt co prawda około 20-30 dolarów ale korci mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna nazwa i fajnie, że jest wybór kilku opcji w zależności od kręgu zainteresowań, ale boksy nie są dla mnie; nie stać mnie na nie i tym bardziej wolę wiedzieć, co do mnie przyjdzie, skoro muszę za to niemało zapłacić, a jednak większość gadżetów do mnie nie przemawia, są dla mnie bezużyteczne, gubią się albo w ogóle ich nie używam, dlatego wolę oszczędzić i kupić sobie coś sama, co na pewno trafi w mój gust, nie zdubluje się itp.

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że załoga Sowiej Poczty wie jak promować swój sklep internetowy. Dla zainteresowanych tematem podrzucam link do artykułu na ten temat: https://www.grupa-tense.pl/blog/jak-rozpoczac-promocje-sklepu-internetowego-bezplatne-i-platne-metody/. Możemy się z niego dowiedzieć jak za darmo reklamować swój sklep, a także o najlepszych, płatnych metodach. Być może i ktoś z Was wpadnie na pomysł własnego biznesu w sieci, a wtedy ta wiedza może się okazać bezcenna. Pamiętajmy, że rynek pudełkowych boxów w Polsce nie jest jeszcze tak przesycony jak na Zachodzie, co stwarza pole do popisu dla pomysłowych, przedsiębiorczych osób.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę te boxy ale jestem ciekawa co w sobie kryły inne :D

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.