poniedziałek, 11 grudnia 2017

DARMOWE OPOWIADANIE ZAFONA!

Steemit



Jak powstał Cmentarz Zapomnianych Książek? Wyjaśniają Carlos Ruiz Zafón i jego "Róża ognia"

Opowiadanie w całości do przeczytania TUTAJ

To nie lada gratka dla fanów Carlosa Ruiza Zafona z całego świata! Wydawnictwo Muza
 w świątecznym prezencie postanowiło podarować swoim czytelnikom całkowicie za darmo opowiadanie, które wyjaśnia historię Cmentarza Zapomnianych Książek. 

A Wy znacie i cenicie twórczość tego hiszpańskiego pisarza? Jakie są Wasze doświadczenia
 z jego powieściami?

7 komentarzy:

  1. Znam jedynie "Cień wiatru" i niestety ale mnie nie porwało, tak mi tą książkę wszyscy wychwalali że spodziewałam się arcydzieła ale... trochę nudnawo było ;) Może jeszcze keidyś dam Zafonowi druga szansę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam nic tego autora, ponieważ przeraża mnie grubość jego książek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nie znam twórczości tego pana 😱

    OdpowiedzUsuń
  4. Autor pisze fajnie i dobrze mi się go czytało, ale wielką fanką nie jestem. Nie wiem, może powinnam wrócić i spróbować ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką tego autora, ale podeślę linka znajomej, która ma kolekcję jego książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W życiu nie czytałam książek tego autora, ale czekają na mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. w chwili obecnej mam za sobą tylko 2 powieści, ale na pewno na tym się nie skończy. :D

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.