czwartek, 12 stycznia 2017

DRUGI TOM PORYWAJĄCEJ TRYLOGII SNÓW!


Liv i Mia po kolejnej przeprowadzce od czterech miesięcy mieszkają w Londynie. W związku pomiędzy ich matką, a Ernestem ( ojcem Graysona i Florence) układa się wspaniale. Nawet w życiu Liv jest coraz lepiej. Nowy dom i nowa rodzina okazały się całkiem w porządku. Ponadto romantyczny związek
z fantastycznym i przystojnym chłopakiem trwa w najlepsze. W dodatku nowe możliwości odkrywa przed dziewczyną sfera snów! Nie wiadomo jednak, czy jej wróg został na zawsze unicestwiony. Coś strasznego, mrocznego i złowrogiego kryje się za drzwiami z klamką w kształcie jaszczurki.  Liv ma powody do niepokoju. No i jeszcze anonimowa blogerka Secrecy, która wie wszystko o wszystkich. Skąd?!  Dodatkowo okazuje się, że niesamowity Henry ma pewne tajemnice... Czy może mieć coś na sumieniu?



"Jedyną poprawną i ogólnie przyjętą odpowiedzią było chyba "Ja też cię kocham", ale to jakoś nie mogło mi przejść przez gardło. Nie dlatego, że go nie kochałam, wręcz przeciwnie, lecz dlatego, że "Ja też cię kocham" nie miało takiej mocy jak spontaniczne "kocham cię"."

"Silver. Druga księga snów" to książka, o której nie da się dużo powiedzieć. To idealna pozycja jeśli chcesz przenieść się do krainy snów, mrocznej i owianej tajemnicą. Wspaniała, jeśli jesteś gotów, by dać porwać się w krainę fantazji i snów na jawie. Skierowana do młodzieży, więc lekka
i przyjemna w odbiorze. I porywająca! To historia z życia wzięta wzbogacona o fantastyczne elementy. Tworzy to świetną całość. 


Miałam nadzieję, że "Silver. Druga księga snów" przyniesie odpowiedzi na pozostawione w pierwszym tomie tajemnice. Niestety, a może i dobrze, że i tak się stało - tajemnice nie zostały rozwiązane, ba, nawet doszło ich więcej!Jestem również niezwykle ciekawa jak Kerstin Gier rozwinie niektóre wątki. Tak więc z niecierpliwością czekam na kolejny tom tej książki. 

Podsumowując, to pięknie wydana (twarda oprawa, zapierająca dech w piersiach okładka) książka idealna dla każdej nastolatki. Lekka, niezobowiązująca lektura idealna na weekend po ciężkim tygodniu szkoły. Fantastyczna pod każdym kątem! Wciągająca i zabawna. Gorąco polecam.

Za możliwość lektury dziękuję



5 komentarzy:

  1. ja też już z niecierpliwością czekam na trzeci tom, bo drugi zostawił tyle niewiadomych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam pierwszego, a co mowić o drugim XD. Ale seria zapowiada się świetnie, każdy ją poleca i nja chciałabym się przekonać, o czym to jest. Tylko nie stać mnie na kupienie, haha.
    Pozdrawiam Cię gorąco :)
    zapraszam na nową recenzję
    polecam-goodbook.blogspot.com

    a także na Fuzję Recenzentów Książek
    http://fuzja-recenzentow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna okładka! I z recenzji wiem, że ta książka to coś dla mnie. Potrzebuję lekkiej książki. Ta będzie idealna. Będę musiała ją kupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo lekkie i przyjemne książki też są potrzebne. Chyba sprawię sobie i córce prezent w postaci kompletu Silver.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem kiedy ja znajdę czas na te wszystkie książki...

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.