piątek, 16 grudnia 2016

UNBOXING: BOKINABO BOX!




Nowa księgarnia, nowe ceny, nowy box! 


Tak, nowy box. I nowe podejście do klienta! Same nowości! Czy dobre? I to jak! Nareszcie coś innego! Znudziły Ci się boxy z losową książką i niepotrzebnymi pierdołami w środku? Dobrze trafiłeś! Bokinabox - książkowy box w nowej odsłonie. Książkę, którą znajdziesz w środku, księgarnia dobiera specjalnie dla Ciebie na podstawie ankiety, którą wypełniasz przed zamówieniem boxa. Pudełko możesz zamówić nie tylko dla siebie, ale także dla kogoś bliskiego. Niezależnie od opcji wszystko będzie pięknie spakowane, a książka jest spersonalizowanym wyborem. Super, prawda?! :) Pamiętaj jednak, że to paczka-niespodzianka, więc w środku oprócz książki czeka na odnalezienie coś wyjątkowego. Dzięki uprzejmości Bokinabo zaprezentuję Wam jeden ze spersonalizowanych boxów. 


Otwieramy! 

Podsumowanie zawartości:

Książka
Zakładka bokinabo
 Pierniki
 Thumb thing
 Bokinabowe cukiereczki 

Jak to działa?

Więcej o boxie TUTAJ

 

BOKINABO A BOX

Bokinabo to księgarnia internetowa, którą tworzy różnorodny zespół począwszy od pasjonatów literatury, doświadczonych księgarzy aż po specjalistów do spraw sprzedaży. Księgarnia pomaga czytelnikom odnaleźć się w gąszczu nowości- wybrać te najwartościowsze pozycje. Tutaj liczy się jakość usługi i zadowolenie klienta! Do boxa nie są wrzucane pozycje, które udało się księgarni zdobyć po okazyjnej cenie, ale specjalnie dobierane są te, które sprostają czytelniczemu gustowi klienta. Bokinabox to nie identyczne niespodzianki dla wielu, ale przemyślany i spersonalizowany wybór. Pomysł na taki box uważam za świetny! Tego jeszcze nie było. Czy jestem zadowolona z pudełeczka? I to bardzo! Książkę miałam na uwadze dłuższy czas, a thumb thing również chciałam kiedyś wypróbować. A świąteczne pierniczki? Kończę pisać post i biegnę próbować - wyglądają przepysznie :)
Podsumowując, nie tylko zawartość boxa skradła moje serce. Ważny dla mnie jest również wkład i estetyka. W tej kwestii pracownicy Bokinabo spisali się na szóstkę! Całym sercem polecam usługi księgarni. Box może być pięknym prezentem dla samego siebie, ale również bliskiej osoby. Na pewno się go nie powstydzicie. Jeśli jednak nie zdecydujecie się na boxa księgarnia oferuje wiele książek w atrakcyjnych cenach.


Za wspaniałego boxa z niespodziankami dziękuję Bokinabo


10 komentarzy:

  1. Świetny box. Aż chciałabym taki dostać. Naprawdę fajna sprawa i mógłby być też dobrym prezentem dla kogoś, kto lubi czytać ksiazki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prezent dla przyjaciółki by był .Pomyślę nad nim . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale genialny pomysł! Świetna sprawa, jeśli o prezent dla kogoś chodzi no i oczywiście sama jestem zaintrygowana, co by do mnie w takim boxie przyszło. Do tego piękne opakowanie i dodatki - coś wspaniałego. Muszę koniecznie zobaczyć, o co chodzi :)

    Pozdrawiam,
    http://faaantasyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie przepadam za takimi rzeczami, bo zawsze boję się, że w środku będzie książka, która mnie kompletnie nie zainteresuje. Mimo wszystko to ciekawy pomysł na prezent. :)
    Dwie strony książek

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi dobrze ;). Podoba mi się ten pomysł z ankietą. Zerknę, jakie mają ceny

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie pudełeczko to świetna sprawa i wiele radości :D Podoba mi się też sposób zapakowania książki ^^
    Pozdrawiam! Dolina Książek

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny... Chyba też muszę taki zamówić...

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie przesyłki to świetny pomysł, chyba w końcu sama się na taką zdecyduję ;)
    Pozdrawiam! http://literacki-wszechswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Nie wiedziałam, że ta księgarnia oferuje spersonalizowane boxy. To super sprawa, bo można mieć większą pewność, że książka nie okaże się niewypałem. Zaraz lecę przeczytać o tym boxie na stronie. :)

    Pozdrawiam cieplutko
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.