sobota, 3 grudnia 2016

KOLEJNY SERYJNY MORDERCA...






Kilka tygodni po tym, jak Cassie, Michael i Dean cudem uniknęli śmierci, naznaczeni wracają do pracy w FBI. O dziwo,  właśnie wtedy znów dochodzi do kolejnej makabrycznej zbrodni. Okazuje się, że przeszłość upomina się o Deana. Grupa naznaczonych nie może siedzieć bezczynnie. Czują się w obowiązku wesprzeć przyjaciela. Potajemnie angażują się w całą sprawę.Wiedzą, że dzięki ich potajemnym zdolnościom mogą znów osiągnąć sukces. Nie przewidzieli jednak, że będą mieć do czynienia z tak niebezpiecznym przeciwnikiem. To nie zabawa... rozpoczyna się prawdziwe śledztwo. Zrobią wszystko, by doprowadzić je do końca, ale czy to wystarczy? Czy Cassie zdoła ocalić Deana? Kto okaże się zabójcą, a kto następną ofiarą?

Przy pierwszym tomie serii bawiłam się niesamowicie. Ogromnie spodobał mi się pomysł skoncentrowania fabuły książki wokół działań FBI i dodanie do tego wątków nieco fantastycznych - mamy tu do czynienia z umiejętnościami prawie nie z tego świata. Ponadto autorka nie oszczędziła czytelnikom opisów masakrycznych zbrodni. A przecież to książka młodzieżowa! Zaskoczyła mnie taka odwaga. W książkach skierowanych do młodzieży rzadko możemy spotkać takie mocne obrazy. Myślałam, że nie może być lepiej. Jednak Jennifer Lynn  Barnes w tomie drugim - "Naznaczeni. Mroczna strona" jeszcze bardziej mnie zaskoczyła. Książka jest o wiele doroślejsza, wydaje mi się, że bardziej skupia się na głównym wątku - zbrodniach, morderstwach i autorka odważyła się na jeszcze więcej. Od książki wręcz emanuje mroczny klimat.

Książka ma cechy dobrego kryminału. Trzyma w napięciu do końca, sprawia, że chwilami przyśpiesza bicie serca. To nie jest zwyczajna młodzieżówka, ale coś więcej. Styl pisania jest prosty i łatwy w odbiorze, więc to książka idealna dla każdego. Ciężko się od niej oderwać. Gdy wydaje nam się, że już wiemy kto jest mordercą - następuje zwrot akcji i nie możemy być pewni niczego! Uważam, że "Naznaczeni mroczna strona" to wspaniała kontynuacja, która utrzymała poziom. Fani Hannibala Lectera, Kryminalnych Zagadek i Zabójczych umysłów będą zachwyceni. Ta książka odrywa od rzeczywistości! Polecam! 



Za możliwość wciągającej lektury dziękuję


2 komentarze:

  1. Znowu książka nie dla mnie XD. Poleć jakiś romans no ;/, haha.
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post http://polecam-goodbook.blogspot.com/2016/12/druga-ksiazka-co-mysla-czytelnicy-fear.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozglądałam się za tą książka w sobotę w bibliotece, ale jej nie było. ;/

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.