piątek, 4 listopada 2016

MOJA PIERWSZA MITOLOGIA - KSIĘGA II





Sięgnij po drugi tom "Mojej pierwszej mitologii" i pozwól zabrać się w kolejną podróż po śladach starożytnych bogów, herosów, niezwykłych stworzeń. To kolejna dawka mitów, niesamowity bestiariusz oraz odwiedziny w mrocznym królestwie Hadesa. Nieokiełznane centaury, wężonodzy giganci, krwiożercze harpie i zagadkowy Sfinks. Ponadto ośle uszy króla Midasa, pajęcza sieć Arachne i przeprawa z Charonem. Czy ty i twoje dziecko jesteście gotowi na niesamowite przygody?

Mimo że z Mitologią pierwszy raz miałam styczność kilka lat temu, czytając tę pozycję bawiłam się wspaniale. Autorka w sposób niezwykle przystępny i humorystyczny pragnie zaznajomić dzieci ze starożytną kulturą. Serwuje również swoim czytelnikom kolejną dawkę frazeologizmów i zwrotów związanych z mitologią powszechnie używanych w języku polskim. 

Twarda okładka, kolorowe, przykuwające uwagę obrazki - muszę przyznać, że wydanie tej książki zasługuje na duże uznanie. Duża czcionka ułatwia dzieciom samodzielne czytanie, a spis treści z podziałem na Przemiany, Bestiariusz i W królestwie Hadesa, pozwoli w łatwy sposób odnaleźć interesujący nas rozdział. 

Warto mieć tę pozycję na półce. Wygląda pięknie, ale jest również świetnym sposobem na przyjemną naukę poprzez zabawę. Idealna na spędzenie wolnego czasu dziecka z rodzicem.

Za możliwość lektury dziękuję


2 komentarze:

  1. Ja mam jedną księgę z mitologią, którą kocham :D Mity są dla mnie super, zwłaszcza, jeżeli mnie interesują dawne Ateny, Grecja etc. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam nigdy o tej książce :) Ale na razie nie mam na nią ochoty, bo czeka na mnie cała kupka innych książek :) Ale może kiedyś...

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń

Pisząc komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych.