poniedziałek, 31 sierpnia 2015

 KONKURS! :D





KONKURS! :)

WSZYSTKIE DZIAŁANIA PODEJMUJEMY NA FACEBOOKU :)
 
Jutro wracamy do szkoły..więc mały konkurs na pocieszenie :)

Aby zgarnąć debiutancką powieść Samanthy Shannon "Czas Żniw" należy:

1. Polubić moją stronę jeżeli jeszcze jej nie lubicie ( link wyżej)
2. Polubić post
3. Udostępnić publicznie post
4. Napisać w komentarzu : np. biorę udział
5. Zaprosić minimum 2 znajomych do zabawy (w komentarzu).
6 Aby zwiększyć swoje szanse w losowaniu możecie:
- zaobserwować bloga ( ksiazkomaniacyrecenzje.blogspot.com )
i wpisać w komentarzu pod jaką nazwą obserwujecie

Wszystkie punkty będę sprawdzać.. :)
 
Sponsorem nagrody jest Wydawnictwo Sine Qua Non

Powodzenia!

10 komentarzy:

  1. obserwuję jako Izabela Czyżak

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzielam udzial na facebooku, rowniez obserwuje bloga pod nazwa Moni Ka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako Dagmara Janicka :) Na FB wzięłam udział również jako Dagmara Janicka

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obsserwuję jako myszka. Na fb wziełam udział Dorota Grzegorek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. obserwuję jako wrednazolza88, na fb jako Joanna Strzelec

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już mam i zdecydowanie jestem za!!! Polecam wszystkim i każdemu z osobna. Nie zawiedziecie się :) Ta książka to cudowna historia nie z tego świata. Zakochałam się w niej!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle się spóźniłam xD Może chociaż na następny konkurs zdążę? :)

    OdpowiedzUsuń